Hei,

Har kjøpt et nytt databord. Vanlig bord fra ikea. Alt er fryd og gammen bortsett fra at kanten er veldig skarp. Så jeg får vondt i underarmene. Blir liksom streker under begge armene der huden treffer kanten.

Kan dere komme på noe som man kan sette på, eller heller teipe fast som gjør at kanten blir mykere?
Skal ikke se altfor stygt ut. Kunne ha brukt rørisolering, som jeg deler med en kniv. Men det ser ikke så vakkert ut.

Forslag?

Mvh

Stefan

Stew skrev:
Hei,

Har kjøpt et nytt datamaskinbord. Vanlig bord fra ikea. Alt er fryd og gammen bortsett fra at kanten er veldig skarp. Så jeg får vondt i underarmene. Blir liksom merker under begge armene der huden treffer kanten.

Kan dere komme på noe som man kan sette, eller heller teipe fast som gjør at kanten blir mykere?
Skal ikke se altfor stygt ut. Hadde kunnet bruke rørisolering, som jeg deler med en kniv. Men det ser ikke så vakkert ut.

Forslag?

Mvh

Stefan
slip av kanten med sandpapir eller hev stolen, alternativt sett en kvartstav som runder av eik eller hvit?

Hei,

Takk for alle svarene. Føles dog som alle er for harde. Skulle gjerne hatt et litt mykere materiale...

Mvh

Stefan

Hvor tykk er platen?

Hvorfor ikke en gelfylt håndleddsstøtte?

Jeg ville nok satset på et håndleddstøtte som fahlis skriver. Ellers finnes det jo underarmsstøtte som festes med buer på bordkanten. Koster litt mer dog.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.