Hei
Jeg har forsøkt å legge murblokk i en sirkel, men er usikker på om jeg har gjort det riktig. Det blir liksom skarpe kanter på enkelte steder og de forskjellige etasjene ser forskjellige ut. Etasjen øverst går heller ikke sammen, men det blir mellomrom mellom steinene. Legger ved bilde om det er noen som kan se om det er noe jeg har gått glipp av eller gjort feil.
Steinene har en kant på undersiden som låser steinene som da også gjør at ringene blir mindre og mindre jo lenger opp man kommer.
En sirkel av murblokker med ujevne kanter og mellomrom mellom lagene, dekket med noe stoff. Sirkel av grå murblokker med ujevne kanter og mellomrom mellom øverste steiner, omgitt av jord og stein. Tekstilstykke delvis synlig under blokkene. Sirkel av murblokker med ujevne kanter, synlige mellomrom og ulike nivåer. Geotekstil under blokkene og stein fyllmateriale er synlig. Murblokker stablet i sirkel med ujevne kanter og mellomrom på grus. Synlig fiberduk og visne blader langs kanten av konstruksjonen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.