Hei
I helgen er det planlagt å mure igjen en altandør og et vindu, til sammen er det ca 4 kvm. Vi hadde håpet på litt varmere vær enn det er nå, men dessverre ser det ut til å bli -1 på dagen og -4 på natten.
Vi skal mure med lettbetong og tynnpuss A 0.75mm. Vi har tenkt å prøve å sette opp en presenning og ha byggevarme under. Men det er vanskelig å si hvilken temperatur vi kan holde.
Hva jeg forstår det som må vintertiltak tas, og spørsmålet er hva slags tiltak? Skal man ha noe i tynnpussen så den ikke fryser, i så fall hva?