Jeg har bygget grindstolper i henhold til bildet nedenfor.
Jeg har ikke helt bestemt meg ennå for om jeg vil ha dem som de er eller mure igjen glipeene mellom søyleblokkene for å få en glatt stolpe.
Om jeg skulle ønske å gjøre det. Skal jeg tette dem med betong, murbruk, puss eller hva er det beste alternativet?
Fine stolper! Jeg hadde prøvd murpuss og nesten siktet på en ujevn overflate for å skape litt liv i dem. En lykt på toppen kunne passet også, eventuell kabel kan du jo pusse inn.
Ingen ekspert men tviler sterkt på at du får noe som holder i lengden ved å fylle glipene med mørtel, alternativet som jeg ser det er nok å nett og pusse hele stolpen
Fine stolper! Jeg ville ha prøvd med pussmørtel og nesten siktet på en ujevn overflate for å skape litt liv i dem. En lykt på toppen kunne ha passet også, eventuell kabel kan du jo pusse inn.
Jeg har bygd grindstolper i henhold til bildet nedenfor.
Jeg har ikke helt bestemt meg ennå for om jeg vil ha dem som de er eller mure igjen glippene mellom pilarblokkene for å få en glatt stolpe.
Om jeg skulle ønske å gjøre det. Skal jeg mure igjen dem med betong, murmørtel, pussemørtel eller hva er det beste alternativet?
Vanskelig å pusse tykt. Blir lettere å få en bra overflate hvis du fyller i skjøtene 1 dag før omtrent. Bruk samme materiale som du tenker å pusse med.
Skal du bruke nett? Fiberforsterket? Bruk ikke pussmørtel c i alle fall, trengs a eller b. Men jeg er ingen ekspert.
Vet ikke. Har aldri pusset før. Tenkte at jeg skulle prøve meg på det hvis noen bare gir forslag på hvordan jeg skal gjøre det