Skal gjøre en påbygging der jeg har et kjellervindu, gulvet i påbygget vil bli ca 1 meter over bakkenivå, for å få samme gulvhøyde som det eksisterende huset, (såle+mure opp med lecasten deretter fylle med grus+isolering og plate oppå det) så området der kjellervinduet er vil fylles med grus.

Hvordan gjør man best med vinduet?

Kan man sette en minerittplate på sokkelen utvendig så den dekker vindushullet og bare fylle på med grus eller skal vinduet bort og mures igjen med type lecablokk?
 
Vinduet vil vel aldri bli gjenopprettet, så bort med det og mure igjen med Leca.
 
Er du i tidsnød går det jo bra å gjøre så. Legg dit en skive og mure så igjen hullet fra innsiden. Dog er det få ting som er så permanent som en midlertidig løsning.
 
  • Liker
Fadai
  • Laddar…
richardtenggren
Går jo kjøre med Leca og steinlim også :)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Går jo kjøre med Leca og steinlim også :)

Er jo malte flater rundt vinduet som skal bort, så som du sier kanskje bra med sånn der steinlim skum mener du?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.