Skal gjøre en påbygging der jeg har et kjellervindu, gulvet i påbygget vil bli ca 1 meter over bakkenivå, for å få samme gulvhøyde som det eksisterende huset, (såle+mure opp med lecasten deretter fylle med grus+isolering og plate oppå det) så området der kjellervinduet er vil fylles med grus.
Hvordan gjør man best med vinduet?
Kan man sette en minerittplate på sokkelen utvendig så den dekker vindushullet og bare fylle på med grus eller skal vinduet bort og mures igjen med type lecablokk?
Hvordan gjør man best med vinduet?
Kan man sette en minerittplate på sokkelen utvendig så den dekker vindushullet og bare fylle på med grus eller skal vinduet bort og mures igjen med type lecablokk?
Klikk her for å svare