Hei! Er det noen som har erfaring med en motorisert kjellerluke? Vi skal isolere og dermed øke det eksisterende omkringliggende gulvet med ca 6 cm, og kjellerluken vil da bli vanskelig å åpne. Det jeg har hørt, er at det finnes spesielle hengsler som kan gjøre det lettere. Det er ikke et krav at de skal være motoriserte, men det er selvfølgelig interessant.