Har satt opp en swedoor jeldewein innerdør som ikke er massiv. På døren sitter det en plastbit som skrus løs og der hengslet tres i. Jeg er dog usikker på om det skal i en skrue i det tomme hullet på plastbiten. Det er jo en fasning i flasten der hullet er som ser ut til å passe en skrue bra. I dag løsnet nemlig hengslet fra døren da døren blåste opp.