B
Har satt opp en swedoor jeldewein innerdør som ikke er massiv. På døren sitter det en plastbit som skrus løs og der hengslet tres i. Jeg er dog usikker på om det skal i en skrue i det tomme hullet på plastbiten. Det er jo en fasning i flasten der hullet er som ser ut til å passe en skrue bra. I dag løsnet nemlig hengslet fra døren da døren blåste opp.

Mvh carl På bildet vises et Swedoor hengsel på en lys innerdør med en plastbit med to skruer og et tomt skruehull i midten av plaststykket.
 
Skru en skrue der så er du gardert, pleier dog normalt ikke å være nødvendig da plasten strammer godt - om den er i riktig posisjon :)
 
Det skal sitte en skrue der. Den holder fast hengslet.
 
B
Skrue dratt inn. Takk for hjelpen :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.