Jeg har en haug med sekker av forskjellige type/merke/modell stående i verkstedet. Jeg lurer på om det er svært upassende å blande forskjellige typer betong eller om det fungerer bra. Det skal brukes til å støpe fundamentet til utendørsenheten for varmeaggregat.
Alle sekkene, bortsett fra én, er i mine øyne vanlig betong. Én sekk er utjevningsbetong med fiber i.

Takknemlig for svar.

Beste svar

R
Uteenhet det flate til en VP da, trengs ingen månresegrejer bare bland som du vil, bortsett fra utjevningen. Er det betong så er det betong bare forskjellige sandstørrelser i pleier det å være. Den skal jo ikke være for annet enn at noe skal stå på (ca. 50 kg) kanskje 7-10 cm tykk og kast i litt jern, duger i prinsippet med hva som helst deler av en jernseng eller lignende.

Takk!

A Axiotrade skrev:
Jeg har et gjeng sekker av ulike type/merke/modell stående i verkstedet. Jeg lurer på om det er høyst upassende å blande ulike typer betong eller om det fungerer bra. Det skal brukes for å støpe fundamentet til uteenheten for varmeaggregat.
Alle sekkene unntatt én er i mine øyne vanlig betong. Én sekk er avrettingsbetong med fiber i.

Takknemlig for svar.
Ikke anbefalt å blande produkter!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.