Jeg har en haug med sekker av forskjellige type/merke/modell stående i verkstedet. Jeg lurer på om det er svært upassende å blande forskjellige typer betong eller om det fungerer bra. Det skal brukes til å støpe fundamentet til utendørsenheten for varmeaggregat.
Alle sekkene, bortsett fra én, er i mine øyne vanlig betong. Én sekk er utjevningsbetong med fiber i.
Takknemlig for svar.
Alle sekkene, bortsett fra én, er i mine øyne vanlig betong. Én sekk er utjevningsbetong med fiber i.
Takknemlig for svar.
Beste svar
Uteenhet det flate til en VP da, trengs ingen månresegrejer bare bland som du vil, bortsett fra utjevningen. Er det betong så er det betong bare forskjellige sandstørrelser i pleier det å være. Den skal jo ikke være for annet enn at noe skal stå på (ca. 50 kg) kanskje 7-10 cm tykk og kast i litt jern, duger i prinsippet med hva som helst deler av en jernseng eller lignende.
Ikke anbefalt å blande produkter!A Axiotrade skrev:Jeg har et gjeng sekker av ulike type/merke/modell stående i verkstedet. Jeg lurer på om det er høyst upassende å blande ulike typer betong eller om det fungerer bra. Det skal brukes for å støpe fundamentet til uteenheten for varmeaggregat.
Alle sekkene unntatt én er i mine øyne vanlig betong. Én sekk er avrettingsbetong med fiber i.
Takknemlig for svar.
Klikk her for å svare