Jeg som vanlig lekperson innen dette området lurer litt på hvordan det ser ut med priser/kvalitet på alle våre byggefirmaer.
Tenker på dere snekkere der ute som trolig har jobbet med disse ulike firmaene, hvilke pleier å være best å jobbe med og først og fremst skulle jeg gjerne vite hvilke som har billigst trelast og materialer.
Byggmax ligger vel i topp hva gjelder priser, men deres kvalitet kan diskuteres i enkelte tilfeller, men hvordan er det med de andre?

Jeg bor i en middels stor by som har Karl Hedin, Bolist, XL Bygg, samt 3 lokale firmaer som er på størrelse med de andre.
Selv handler jeg alltid på Bolist fordi de har super service der.
 
Snailman
Du skriver ikke hvor mye du skal handle, skal du ha til et helt hus (typ lösvirke) så bør du få slik rabatt så det blir billigere trelast (etc) enn på byggmax (som ikke gir noen rabatter)
 
Jeg tenker når man har prosjekt litt nå og da. Snekring generelt, ikke hele bygging av hus osv.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.