Jeg som vanlig lekperson innen dette området lurer litt på hvordan det ser ut med priser/kvalitet på alle våre byggefirmaer.
Tenker på dere snekkere der ute som trolig har jobbet med disse ulike firmaene, hvilke pleier å være best å jobbe med og først og fremst skulle jeg gjerne vite hvilke som har billigst trelast og materialer.
Byggmax ligger vel i topp hva gjelder priser, men deres kvalitet kan diskuteres i enkelte tilfeller, men hvordan er det med de andre?
Jeg bor i en middels stor by som har Karl Hedin, Bolist, XL Bygg, samt 3 lokale firmaer som er på størrelse med de andre.
Selv handler jeg alltid på Bolist fordi de har super service der.