Jeg har i dag en carport som bare brukes som lagring, skulle gjerne hatt et par enklere dører som beskytter mot innsyn.
Har vurdert OSB eller konstruksjonsfinér P30, eller finnes det andre alternativer som koster rundt 400-500 for to plater?
Selv om man maler OSB ser den ikke så fin ut, antar at finér blir litt penere.
Målene er ca 230*190
Har vurdert OSB eller konstruksjonsfinér P30, eller finnes det andre alternativer som koster rundt 400-500 for to plater?
Selv om man maler OSB ser den ikke så fin ut, antar at finér blir litt penere.
Målene er ca 230*190
Ja det er også et alternativ, skulle tro at det blir samme kostnad som plywood, men litt mer arbeid med maling og større risiko for at den henger om man ikke får til et bra z:a.
Er litt usikker på å bare sette en plate på et z:a, vil platen forbli rett eller er risikoen stor for at den vil bøye seg over og under lekt?
Er litt usikker på å bare sette en plate på et z:a, vil platen forbli rett eller er risikoen stor for at den vil bøye seg over og under lekt?
Ja, jeg tror at risikoen for at den slår seg er klart mye større med skivmateriale. Det er nok også enklere å få malingen til å feste seg bra på råspont, sagde siden ut.
Husk å lage Z riktig vei, spissen innover ved nedre hengsel på hver dør.
Det går jo an å bruke en form for fasadepanel også om man vil, kanskje det aller beste egentlig. Litt dyrere, men nok likevel slik at du kan klare budsjettet ditt. Det hadde nok jeg valgt i ditt tilfelle.
Har du regnet med maling i de der 4-500:-?
Husk å lage Z riktig vei, spissen innover ved nedre hengsel på hver dør.
Det går jo an å bruke en form for fasadepanel også om man vil, kanskje det aller beste egentlig. Litt dyrere, men nok likevel slik at du kan klare budsjettet ditt. Det hadde nok jeg valgt i ditt tilfelle.
Har du regnet med maling i de der 4-500:-?
Klikk her for å svare