Holder på å renovere kjøkken og har satt opp reparasjonsgips og sparklet i skjøter og på skruehoder.
Det skal være en stänkskiva som går opp 20cm over benkeplaten, over dette skal det males.
To spørsmål, kan man male direkte på gipsplaten? Eller hva er beste måten?
Deretter har jeg sparklet over skruehodene, er dog redd for at disse vil synes gjennom. Hvordan håndterer man dette på beste måte? Finnes det noe vev/tapetaktig man bør sette opp før man maler? Vil ha en glatt overflate.