Er det noen som har erfaringer med å jobbe med Lux-elements plater? Skal bygge en rund dusj og lurer på om det er noe spesielt man bør tenke på. Hvor kjøper man disse best?
Bruk sirkelsagen + et gammelt blad du ikke er redd for.
Ring han som er ansvarlig for disse platene på KGC, der kan du få noen gode tips om f.eks. spor-avstanden så du får til avrundingen med god symmetri. Jeg tror du også vil finne ut hvordan du armerer innsiden (det er der du har saget spor) når det gjelder så store flater.
Jeg har ikke funnet noe bra sted å kjøpe disse platene. Har 20% på fredells men det blir nesten like dyrt som å kjøpe direkte fra KGC.
Det finnes nok andre plater enn LUX som er billigere.
Ring han som er ansvarlig for disse platene på KGC, der kan du få noen gode tips om f.eks. spor-avstanden så du får til avrundingen med god symmetri. Jeg tror du også vil finne ut hvordan du armerer innsiden (det er der du har saget spor) når det gjelder så store flater.
Jeg har ikke funnet noe bra sted å kjøpe disse platene. Har 20% på fredells men det blir nesten like dyrt som å kjøpe direkte fra KGC.
Det finnes nok andre plater enn LUX som er billigere.
jeg har fått en liten brosjyre fra Beijer bygg der man får litt forklart med armering mm.
Er det dyre historier??
Er det dyre historier??
Sjekk hos din lokale flisehandler. Fant lignende plater av et annet fabrikat til under halv pris. Har ikke hentet dem ennå så jeg husker ikke fabrikatet, men hvis jeg husker det kan jeg komme tilbake.
Klikk her for å svare