Hei!
Ny på forumet og også nylig blitt huseier.
Det første prosjektet jeg skal ta meg av er å stenge den nåværende åpne trappen.
Har forsøkt å lese litt om hvordan man skal gjøre det med opptrinnet, men har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med.
Kan jeg følge denne videoguiden, eller finnes det en annen (bedre) måte å gjøre det på?
https://gds.se/hus/trappor/trappa-stang-den-oppna-trappan
Fra et økonomisk perspektiv, hvilket materiale bør jeg bruke til opptrinnet?
Hvilke skruer og hva slags list?
Alle tips tas imot med takk!
//Nicklas
Ny på forumet og også nylig blitt huseier.
Det første prosjektet jeg skal ta meg av er å stenge den nåværende åpne trappen.
Har forsøkt å lese litt om hvordan man skal gjøre det med opptrinnet, men har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med.
Kan jeg følge denne videoguiden, eller finnes det en annen (bedre) måte å gjøre det på?
https://gds.se/hus/trappor/trappa-stang-den-oppna-trappan
Fra et økonomisk perspektiv, hvilket materiale bør jeg bruke til opptrinnet?
Hvilke skruer og hva slags list?
//Nicklas
Følger! Ingen som har tips? På Gjør det selv må man jo betale for å få tilgang til info/bildemateriale.NicklasP skrev:
Hei!
Ny på forumet og også nybakt huseier.
Første prosjektet jeg skal ta meg an er å stenge den nåværende åpne trappen.
Har forsøkt å lese en del om hvordan man skal gjøre med opptrinnene men har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med.
Kan jeg følge denne videoguiden eller finnes det en annen(bedre) måte å gjøre det på?
[lenke]
Fra et økonomisk perspektiv, hvilket materiale bør jeg bruke til opptrinnene?
Hvilke skruer og hva for type list?
//Nicklas
Finnes bøker å låne på bibliotekene med trinn-for-trinn beskrivelser på hvordan man gjør det.H Hufsa skrev:
Man kan også kjøpe en egen bok, slik at man kan se på bildene i sin egen bok, og notere i boken.
Bøker har fordelen at de ikke krever tilgang på oppkobling.
Kjørte mdf plater og festet dem i underkant med vanlige treskruer tror jeg. Deretter silikon(?) i overkant for å tette eventuell sprekk.H Hufsa skrev:
Gjorde det for et par år siden, ved trådstart, og det holder ennå
Klikk her for å svare