Jeg har lovet å forsyne en hall med en sammenleggbar stol fra vegg. At det er en lettvegg går normalt å håndtere ved å henge i bjelkene og bruke snap toggle-ankere. Derimot to bekymringer i dette tilfellet:

1. Det går ikke å finne en eneste bjelke uansett metode inkludert bjelkesøker. Alle pilothull forgjeves. Jeg har dog igjen å lete med magnet. Til tross for det er veggen stabil og føles relativt stiv.
2. Hulrommet i veggen er bare ca 25-30mm med våtrom på den andre siden av veggen. Ikke passende å trekke noe gjennomgående.

Det er absolutt den merkeligste veggkonstruksjonen jeg har sett. Forslag på tiltak lokalt? Jeg vil gjerne unngå utenpåliggende bjelker fra gulv til tak. Det bør jo mest bli skyvekrefter her, men også en del trekk i de øvre festene.
4 festepunkter i setet totalt.

K kungfuu skrev:
Jeg har lovet å forsyne en hall med en fällbar stol fra vegg. At det äen lettvegg går normalt å håndtere ved å henge i reglende og å bruke snap toggle-ankre. Dog to bekymringer i dette tilfellet:

1. Det går ikke å finne en eneste regel uansett metode inkl. regelsøker. Alle pilothull forgjeves. Jeg har dog igjen å lete med magnet. Til tross for dette er veggen stabil og føles relativt stum.
2. Tomrommet i veggen er bare ca 25-30mm med våtrom på andre siden av veggen. Ikke gunstig å dra noe gjennomgående.

Det er absolutt den merkeligste veggkonstruksjon jeg har sett. Forslag til tiltak lokalt? Jeg vil gjerne unngå utenpåliggende regler fra gulv til tak. Det bør jo mest bli skyvekrefter her men også en del drag i de øvre festene.
4 festepunkter i setet totalt.
Hva er det for bekledning på veggen?
En bit konstruksjonsplyfa som du fester med mange festepunkter, så fester du stilen i denne. Maler inn med litt farge først bare.

I dag bare enkelgips, men som sagt ingen funnet stendere å feste i. Klart det ville gå med en adapterplate, men mange tette innfestinger er en svekkelse i seg selv.

Etter litt testing tror jeg det går å lirke inn noen Snap Toggle bakveien, det bør gjøre susen. Jeg skal samtidig sjekke etter lekter/skruer med magnet.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.