hei!
jeg skal bygge en loftseng i garderoben i leiligheten min, madrass (2x1.40) med ribbebunn fra ikea, som bare skal "heves" så å si. tenkte å ha 4 stokker kjøpt på bauhaus som ben, feste to lekter (4cm) i to av veggene som er betong (tror jeg, hva er forskjellen på det og sement?), og feste madrassen i dem, samt la den hvile med sin nedre del (altså hjørnet på ribberammen, ikke selve ribbebunnen) på stokkene. bruke en "flat vinkeljern" for å holde sammen stokk med madrass og har fått tips om ulike slags skruer etc på bauhaus. skal også feste stokkene - "benene" - med lekt i veggen for stabilitet. dette har jeg funnet ut ved å google og spørre rundt, men fortsetter også her, da jeg ikke har bygget noe tidligere - hva skal jeg tenke på? kan noen hjelpe meg med tips og råd? hvordan borer man for eksempel? jeg har ingen boremaskin, men hva skal jeg tenke på når jeg låner/kjøper en?
så takknemlig for hjelp!
sissela
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.