J Jonbas #1 Medlem · västra götaland · 27 innlegg 6 nov 2023 kl 06:17 Jonbas Medlem västra götaland 27 innlegg 6 nov 2023 kl 06:17 #1 Jeg skal dele av et rom og bygge en innevegg. Gulvet er støpt plate med vannbåren gulvvarme med fliser på. Jeg vil unngå å bore i platen på grunn av den vannbårne gulvvarmen og tenkte at jeg kan lime treverk mot flisene. Hva skal jeg bruke for lim? #fliser # lime # tre-stender
Jeg skal dele av et rom og bygge en innevegg. Gulvet er støpt plate med vannbåren gulvvarme med fliser på. Jeg vil unngå å bore i platen på grunn av den vannbårne gulvvarmen og tenkte at jeg kan lime treverk mot flisene. Hva skal jeg bruke for lim?
D Danne213 #2 Medlem · stockholm · 560 innlegg 6 nov 2023 kl 06:36 Danne213 Medlem stockholm 560 innlegg 6 nov 2023 kl 06:36 #2 Lim fungerer, men jeg hadde nok tatt en utskjæring i plåt istedenfor. Et annet alternativ er dobbelsidig tape.
Lim fungerer, men jeg hadde nok tatt en utskjæring i plåt istedenfor. Et annet alternativ er dobbelsidig tape.