Hei,
Holder på med forberedelser for bytte av panel på garasje og hus.
Vi kommer til å ha liggende panel hvis det nå spiller noen rolle, men skal man skru eller spikre?

Vil ha den enkleste/raskeste måten å montere på.
Hvis man velger spiker, er det enklest med en pistol da?
Hva synes dere på forumet?
 
spiker+hammar
 
  • Liker
Tjrex og 1 annen
  • Laddar…
Hei! Spikring er enklest og går raskest. Leie en Spikpistol. Finnes kjempefine på batteri som er perfekt til panel.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.