Hei,
Holder på med forberedelser for bytte av panel på garasje og hus.
Vi kommer til å ha liggende panel hvis det nå spiller noen rolle, men skal man skru eller spikre?
Vil ha den enkleste/raskeste måten å montere på.
Hvis man velger spiker, er det enklest med en pistol da?
Hva synes dere på forumet?