Bygger Attefallshus. Liggende hvit spontet panel innendørs på vegg. Vet ikke om jeg har gjort en veldig dum feil… Panelet rekker til å sette hele panellengder på veggene, dvs ikke sette flytende med kappede skjøter her og der. Ba derfor snekkeren om å sette hele panellengder, uten skjøter.
Får nå i etterkant høre fra selgeren av huset at panelet skal settes flytende. Jeg tenkte kanskje helt feil at det skulle være penest å slippe skjøter… Når jeg ser på veggene nå så innser jeg at det kanskje hadde vært estetisk finere med skjøter?!
Hva tenker dere? Gjort er jo gjort, men trenger oppmuntring at alt blir bra og gjerne at noen skriver at de har gjort som meg...
Får nå i etterkant høre fra selgeren av huset at panelet skal settes flytende. Jeg tenkte kanskje helt feil at det skulle være penest å slippe skjøter… Når jeg ser på veggene nå så innser jeg at det kanskje hadde vært estetisk finere med skjøter?!
Hva tenker dere? Gjort er jo gjort, men trenger oppmuntring at alt blir bra og gjerne at noen skriver at de har gjort som meg...
Skarvfritt er alltid best!
Vil du ikke stoltse med din vegg kan du jo alltid sette en vertikalplanke og late som du gjemmer en generalskjøt.
Eller ta en penn og linje og lag noen juksskjøter.
Tror dog du glemmer alt når du har satt opp hyller/bilder/møbler/belysning mm mm.
/ATW
Vil du ikke stoltse med din vegg kan du jo alltid sette en vertikalplanke og late som du gjemmer en generalskjøt.
Eller ta en penn og linje og lag noen juksskjøter.
Tror dog du glemmer alt når du har satt opp hyller/bilder/møbler/belysning mm mm.
/ATW
surris
Bygningsveteran
· Sverige
· 1 692 innlegg
surris
Bygningsveteran
- Sverige
- 1.692 innlegg
Flytende må han mene at det ikke skal være generalskjøter. Alle dager i uken og resten av livet at man skal forsøke å unngå endeskjøter både på panel utendørs og innendørs.S Slottsfrun skrev:Bygger Attefallshus. Liggende hvit spontet panel innendørs på vegg. Vet ikke om jeg har gjort en skikkelig dum feil… Panelet er nok til å sette hele panelen lengder på veggene, altså ikke sette flytende med kappede skjøter her og der. Ba derfor snekkeren om å sette hele panelen lengder, uten skjøter.
Får nå i etterkant høre fra selgeren av huset at panelet skal settes flytende. Jeg tenkte kanskje helt feil at det ville være penest å slippe skjøter…. Når jeg ser på veggene nå så innser jeg at det kanskje hadde vært estetisk penere med skjøter?!
Hva tenker dere? Gjort er gjort, men trenger oppmuntring at alt blir bra og gjerne at noen skriver at de har gjort som jeg…
Klikk her for å svare