Etter et kraftig regn merket jeg at det dryppet vann i min carport. Som synlig trenger det gjennom et område nær veggen. Det drypper også svært lite nær veggen, men jeg ser ikke noe vann på veggen. Kan det være slik at det renner innenfor panelet? Bør jeg være bekymret for fuktskade? Bilde 2 viser panelet, og da er det ved de smale pinnene på noen steder.
Om det er godt ventilert så burde det tørke opp. Det er jo tross alt bare en carport. Men jeg ville begynt med å finne lekkasjen. Det er litt vanskelig å forstå konstruksjonen, så et bilde utenfra kunne nok gi noen nye ledetråder.
EDIT: man skulle ønske å se hvordan taket er tilkoblet huset. For carportens tak sitter på fasaden, eller hvordan?
Om det er godt ventilert så burde det tørke opp. Det er jo tross alt bare en carport. Men jeg ville likevel begynt med å finne lekkasjen. Det er litt vanskelig å forstå konstruksjonen, så et bilde utenfra kunne nok gi noen nye ledetråder.
EDIT: Jeg skulle gjerne sett hvordan taket er koblet til huset. For carportens tak er festet på fasaden, eller hva?