Har merket at jeg har en masse leire under min terrassebygging. Nå som det regner ofte, blir det pytter som synker veldig, veldig sakte.

Er dette noe jeg må utbedre? Vet ikke hvor dypt leiren går.

Står ikke virket i vannet er nok råte ingen fare. Det som kanskje kan skje er at pilarer/støtter for rammeverket synker i leira. Det avhenger jo av hvordan pilarene/støttene er utført. Finnes en ganske nystartet tråd om akkurat det problemet...

Du skriver "altanbygge", er altanen under oppføring? Går det an å drenere overflaten på en eller annen måte så gjør det når du uansett er i gang. Kan jo neppe skade.

T ToRy skrev:
Står ikke virket i vannet er nok råte ingen fare. Det som kanskje kan skje er at pilarer/støtter for rammeverket synker i leiren. Det kommer jo an på hvordan pilarene/støttene er utført. Finnes en ganske nystartet tråd om akkurat det problemet...

Du skriver "altanbygge", er altanen under oppføring? Går det å drenere området på noen måte så gjør det når du likevel holder på. Kan jo neppe skade.
Altanen er under oppføring og siden det har regnet så mye har jeg merket disse pyttene.

Funderer på å prøve å grave ut leirhullene for å forhåpentligvis komme ned til jorden.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.