Hei!
Skal til å bygge ut huset med kjeller og vurderer å bruke Legolit eller isoblock til kjellerveggene.
Helst vil jeg ha Legolit, men jeg finner ingen info i det hele tatt og ingen forhandler som svarer. Finnes disse egentlig fortsatt eller er det mulig å få tak i det fremdeles?
Har murt mange grunnmurer men nå orker jeg ikke en til
//JPK
Skal til å bygge ut huset med kjeller og vurderer å bruke Legolit eller isoblock til kjellerveggene.
Helst vil jeg ha Legolit, men jeg finner ingen info i det hele tatt og ingen forhandler som svarer. Finnes disse egentlig fortsatt eller er det mulig å få tak i det fremdeles?
Har murt mange grunnmurer men nå orker jeg ikke en til
//JPK
Les litt her om Legolit og selskapet
.paroc.se/om-paroc/nyheter-och-media/nyhetsarkiv/2011/vaggar-fyllda-med-cellplast-kan-vara-en-tikkende brannbombe
Nordic Therm AB er som selger men vet ikke om det fungerer i dag
Kollat alle selskaper ser ikke ut som noe 2017
.paroc.se/om-paroc/nyheter-och-media/nyhetsarkiv/2011/vaggar-fyllda-med-cellplast-kan-vara-en-tikkende brannbombe
Nordic Therm AB er som selger men vet ikke om det fungerer i dag
Kollat alle selskaper ser ikke ut som noe 2017
Hvis kjelleren er under bakken, tror jeg ikke du kan bruke isoblokkene.
Finnes 3 firmaer på adressen som kan eventuelt kobles sammen, men ingen telefonnummer til noen av dem
Går jo an å ringe andre på adressen og spørre dem som finnes, dem finner du her
www.hitta.se/lantmannagatan+6+laholm/företag/2
Går jo an å ringe andre på adressen og spørre dem som finnes, dem finner du her
www.hitta.se/lantmannagatan+6+laholm/företag/2
Hei, hvordan har det gått med Legolit eller Ekolit som det heter i dag? Fått et tilbud eller funnet annen konstruksjon? Er selv interessert i å bygge med Ekolit selv. Så er interessert i innspill fra andre med erfaring i saken.J _JpK_ skrev:
Ja ok, har sett dem også, og det virker å være et smidig system. Dog har jeg hatt vanskelig for å finne en forhandler i Sthlm som har kunnet gi et ordentlig tilbud.Scouten skrev:
Hvor bygde dere og kjøpte byggefirmaet inn materialet? Jeg har tenkt å bygge (iallfall) kjelleren selv og ser derfor etter smidige måter å gjøre det på (samt kostnadseffektivt).
Klikk her for å svare