Er man dum om man setter opp leca innvendige vegger i en lettbetongtilbygging?
 
Dum er kanskje litt ufint å si, men spørsmålet er hvorfor man vil gjøre det.
Er det estetiske eller kostnadsmessige grunner som ligger bak?

Om man velger en innervegg i lettbetong i stedet, så har man mindre ujevnheter å sparkle ut enn tilsvarende lecavegg.
 
Er det mer å skruve i?
 
Det fremste grunnen er at jeg slipper å bestille.
Kan dra til byggevarehuset og kjøpe direkte.
 
hvorfor ikke tre? , vanskeligere å feste ting i leca
 
Jeg har Leca i kjelleren og synes ikke det er problem å feste ting. Enten man har lettbetong eller Leca er man vel nødt til å bore/pluggge når man henger opp tyngre ting. Jeg ville, om jeg hadde muret ytterveggene med lettbetong, definitivt tatt Leca til innerveggene før tre.
 
Tre er helt utelukket.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.