Jeg har kommet over en stor mengde gamle verktøy uten skaft. Det er filer, stemjern, slegger, hammere er
Jeg har også et lager av tørt snekkertre f.eks. ask. Finnes det noen bra beskrivelse på hvordan man lager nye skaft håndtak? Fremfor alt hvordan man får dem til å sitte ordentlig fast. Metallringsforsterkning osv.
Takknemlig for tips