Hva kan man regne med for kostnader for alle vinduer på et hus?
Litt raskt regnet så får jeg det til rundt 17 normale vinduer samt tre verandadører.
Jeg har budsjettert for 60 000:- for vinduer og 6 000:- for verandadører. Vil dette holde tro?
Jeg vil ikke ha noen ekstreme superdupervinduer, men man vil jo ikke kjøpe dårlig heller, bare greit isolerende vinduer. Verandadørene skal helst være så innbruddssikre som mulig (i alle fall to av dem), men det kan man kanskje kjøpe til ekstra ting for å løse?
Er det samtidig noen som har tips om en bra vindusleverandør?
Litt raskt regnet så får jeg det til rundt 17 normale vinduer samt tre verandadører.
Jeg har budsjettert for 60 000:- for vinduer og 6 000:- for verandadører. Vil dette holde tro?
Jeg vil ikke ha noen ekstreme superdupervinduer, men man vil jo ikke kjøpe dårlig heller, bare greit isolerende vinduer. Verandadørene skal helst være så innbruddssikre som mulig (i alle fall to av dem), men det kan man kanskje kjøpe til ekstra ting for å løse?
Er det samtidig noen som har tips om en bra vindusleverandør?
6000:- for tre terrassedører ??? 6000:- per stykk høres rimelig ut, om det i det hele tatt er nok. Ser selv på terrassedører ( riktignok en helglassert dobbeltdør ) og den koster ca 15000:-
Når det gjelder leverandører, finnes det mange. Elitfönster er jo en av de store, og har ganske fornuftige priser samt stort utvalg. Selv ser jeg på Trarydfönster fordi de har en terrassedør som jeg har falt for. Gå inn på [ftp]www.lantbruksnet.se[/ftp] og søk etter vindusleverandører.
Jesca_j: Der var du raskere
Hei.
Kjøp aluminium, trenger aldri å males, bare vokses.
Fikk tilbud på 28 vinduer samt 3 balkongdører.
Tanumvinduer 107 000 kr.
Traryd 105 000 kr.
H vinduer i Lysekil. 113 000 kr.
Naturligvis tok vi det dyreste, alle tømrerne vi har snakket med sier at H-vinduet er best. Sjekk kvaliteten og stirr dere ikke blinde på prisen. Ring rundt og spør hvilke byggere i området som anbefaler. Ta disse, de gamle tømrerne har ofte rett.
MVH PUTTE
Kjøp aluminium, trenger aldri å males, bare vokses.
Fikk tilbud på 28 vinduer samt 3 balkongdører.
Tanumvinduer 107 000 kr.
Traryd 105 000 kr.
H vinduer i Lysekil. 113 000 kr.
Naturligvis tok vi det dyreste, alle tømrerne vi har snakket med sier at H-vinduet er best. Sjekk kvaliteten og stirr dere ikke blinde på prisen. Ring rundt og spør hvilke byggere i området som anbefaler. Ta disse, de gamle tømrerne har ofte rett.
MVH PUTTE
Faringe er dyktige men snart vil flere selge vinduer med 25% rabatt da en vindusleverandør starter sin kampanje om en uke.
dessuten trenger man kanskje ikke betale alt på en gang som man må hos Faringe
dessuten trenger man kanskje ikke betale alt på en gang som man må hos Faringe