Hei!

Vi skal bygge ut til høsten og da forsvinner trappen til inngangen. Trappen ser ut til å ha skjønt dette og har derfor* raskt begynt å falle sammen. Helst hadde jeg ikke ønsket å gjøre noe, men da folk sklir og faller i den må noe gjøres. Hva er enklest? Reparasjonsmasse? Noen platting over? Andre ideer?

Takk

* ikke påvirket av at jeg litt tankeløst saltet den en del i vinter
 
  • Nedbrutt trapp med ødelagte fliser ved en inngangsdør, med smuler og skader tydelige, samt en metallrist og kost ved døren.
Jeg hadde "kledd" inn stigen med terrassebord.
Raskere enn pent! =)
 
  • Liker
alexander___
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.