Hei!
Vi skal bygge ut til høsten og da forsvinner trappen til inngangen. Trappen ser ut til å ha skjønt dette og har derfor* raskt begynt å falle sammen. Helst hadde jeg ikke ønsket å gjøre noe, men da folk sklir og faller i den må noe gjøres. Hva er enklest? Reparasjonsmasse? Noen platting over? Andre ideer?
Takk
* ikke påvirket av at jeg litt tankeløst saltet den en del i vinter