Hei!
Jeg har et veldig stort gammelt kirsebærtre som står for nær huset. Kirsebærene vokser uansett for høyt opp så man ikke når dem, og når de deretter faller ned, ligger de på plenen og råtner, og tiltrekker seg veps.
Så, dette treet skal bort. Det jeg lurer på er om det kan være noen verdi i treet? Det er altså et solid tre med en stamme som sikkert er en halv meter i diameter. Bør man lete opp noen som kunne være interessert, eller er det bare å selv fyre i peisen?
Mvh
Pagge