Har forsøkt meg på å lese gjennom det meste på finjas hjemmeside angående puss. Og at man i dag bruker "vanlig" puss som de bare kaller puss mørtel A,B eller C. Og deretter står det at KC brukes der det tidligere er pusset med KC mørtel. Hvordan vet jeg det?? Skal bare finpusse opp så det blir en glatt overflate i stedet for den grovpussete overflaten som er nå. Hvilken type puss er mest egnet? Veggene er i kjelleren og det kommer til å bli bad, men ingen fuktsperre på disse veggene ettersom det er langt til dusj.
Vanlig C bruk funker bra. Også B, men tenk på at steinstørrelsen i det bruket er ca 3mm. Så skal du pusse tynt, bruk C-bruk. Tenk også på at veggene ikke vil bli beleggbare før etter ca 1 måned i romtemperatur.
Eller kan du jo alltid sparkle med våtromssparkel om det ikke er noen tykke lag du trenger å jevne ut.
Ring Finja og be om å få snakke med Magnus Rosenberg. Gjorde selv det nylig ang mine pussede baderomsvegger og fikk kanonservice!
Eller kan du jo alltid sparkle med våtromssparkel om det ikke er noen tykke lag du trenger å jevne ut.
Ring Finja og be om å få snakke med Magnus Rosenberg. Gjorde selv det nylig ang mine pussede baderomsvegger og fikk kanonservice!
Takk for det. Blir å kjøpe noen sekker puts c i morgen da. At det tar en måned før det får på noen belegg gjør ingenting. Da får man litt pusterom til å finne ut hva man skal ha for belegg. ;D ;D
Maxit 135 (Putsbruk C hånd)
Veldig smidig og enkelt bruk å håndtere.
Enkelt å få en finrevet overflate med.
Veldig smidig og enkelt bruk å håndtere.
Enkelt å få en finrevet overflate med.
Klikk her for å svare