Hei,


Skal i helgen støpe en liten kant/oppbygging på kjellergulvet, tenkt å plassere hydropressen på for å unngå problemer ved eventuelle oversvømmelser.
Kanten skal bli ca. 800x500x100mm. Min tanke var å fylle opp slik at jeg bare støper et 50mm tykt nettingarmert skall rundt oppfyllingen. Spørsmålet er da hva jeg skal fylle opp med. I «braatthahögen» har jeg liggende gamle sementplater som er 50mm tykke, har også 50mm tykke celleplastplater. Min spontane følelse er å legge sementplatene på det rå kjellergulvet, bygge en støpeform rundt, armere og helle på støpen. Tenker jeg riktig, eller bør jeg bruke celleplasten i stedet, eller bør jeg gjøre noe helt annet. Kjelleren er en gammel uoppvarmet kjeller som ikke brukes til noe annet enn hydropress.


Takk på forhånd!


//P
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.