P Pöz #1 Huseier · 58 innlegg 18 feb 2018 kl 19:54 Pöz Huseier 58 innlegg 18 feb 2018 kl 19:54 #1 Hei! Holder på å renovere kjøkkenet og vurderer å ta ned en del av en vegg for å åpne litt mer mot stuen! Kan jeg plukke ned denne veggen? Skal kun fjerne ca. 60 cm (se bilde 1 og 2) Så et spørsmål til, trenger man å legge plast i innertaket? Takk på forhånd!
Hei! Holder på å renovere kjøkkenet og vurderer å ta ned en del av en vegg for å åpne litt mer mot stuen! Kan jeg plukke ned denne veggen? Skal kun fjerne ca. 60 cm (se bilde 1 og 2) Så et spørsmål til, trenger man å legge plast i innertaket? Takk på forhånd!
J justusandersson #2 Medlem · Blekinge · 10 117 innlegg 18 feb 2018 kl 23:09 justusandersson Medlem Blekinge 10.117 innlegg 18 feb 2018 kl 23:09 #2 Det er ikke mulig å svare på ditt spørsmål uten å vite mer om helheten. Det beste er tegninger, planer og seksjoner.
Det er ikke mulig å svare på ditt spørsmål uten å vite mer om helheten. Det beste er tegninger, planer og seksjoner.
P Pöz #3 Huseier · 58 innlegg 18 feb 2018 kl 23:17 Pöz Huseier 58 innlegg 18 feb 2018 kl 23:17 #3 J justusandersson skrev: Det går ikke å svare på ditt spørsmål uten å vite mer om helheten. Det beste er tegninger, planer og seksjon. Kanskje var litt uklar nå når man tenker etter men tror jeg kanskje har en tegning på huset et sted! Leter frem den imorgen!
J justusandersson skrev: Det går ikke å svare på ditt spørsmål uten å vite mer om helheten. Det beste er tegninger, planer og seksjon. Kanskje var litt uklar nå når man tenker etter men tror jeg kanskje har en tegning på huset et sted! Leter frem den imorgen!