Har en betongtrapp som har blitt i bedrøvelig tilstand, antagelig på grunn av at vi har saltet ganske mye på den i vinterhalvåret (noe vi nå har lært oss at vi ikke skal gjøre).
Forrige helg fjernet jeg de store blokkene som lå øverst og renset bort all løs sand, og deretter brukte jeg høytrykkspyleren for å få bort det meste av det som var løst.
Spørsmålet er nå, kan den reddes? Planen er å bygge en form rundt den og støpe opp trinnene og deretter legge på steinplatene igjen. Er det realistisk og holdbart, eller er trappen forbi enhver redning og bør rives? Hvis jeg river den, kommer jeg antagelig til å bygge en tretrapp i stedet.