Hei!
Renovering av gulvet i kjelleren pågår, og for øyeblikket er det revet ned til platen (uisolert).
Som vist på bildet, var det tidligere sand som ble brukt som avretting (isolasjon, gulvspån osv. over dette). Det var også fylt med sand under svillen (?) med andre ord. Det er altså mot yttervegg, for klarhetens skyld.
Snart skal det inn et oppforet gulv med plastskrue+stålregler+”hengende isolasjon” mellom reglene, typisk Nivell/Subfloor.
Så til mitt spørsmål; hva skal jeg gjøre med rommet under svillen, der det tidligere var sand, om noe skal gjøres? For å unngå/minimere kulde/trekk osv.
Vil på en måte ”imitere” tidligere konstruksjon da platen er tørr og vi ikke har hatt noen problemer med fukt. Svillen er knusktørr, men jeg kan jo ikke fylle med sand der igjen (vel?

)
Mvh