Trenger litt mer isolasjon i gulvet, en terrasse jeg bygde inn. Kan ikke gjøre det fra undersiden og lurer på om det går å gjøre ovenfra med cellplast? Kan bygge opp maks 10 cm. Går det? Kan man legge gulv direkte på cellplasten?

Fjern gulvet og hev lektene.

Tiger79 skrev:
Ta bort golvet och höj reglarna.
Dessverre ikke et alternativ.

S
det fungerer å legge gulv på. avhengig av belastning. så kan det bli knirking i gulvet

• Liker
Robert63
  • Laddar…
Har fått info om at EPS S100 skal tåle å legge flytende gulv på. Noen som har erfaring med dette?

Tenker meg at det er en viss risiko for knirk i skjøtene, så kanskje vinylklikk er et godt alternativ til tregulv?

• Liker
Robert63
  • Laddar…
S
Robert63 skrev:
Hva tror du om denne? [lenke]
tar bare lengre tid

S
Robert63 skrev:
Har fått info om att EPS S100 ska klare å legge flytende gulv på. Er det noen som har erfaring med dette?
klart det funker under noen år

Svigerfars hus bygget på 70-tallet (eller om det var tidlig 80-tallet) har plate på mark, celleplast som isolasjon ovenpå og til slutt gulv. Har ikke vært noen problemer så vidt jeg forstår.

S
13th Marine skrev:
Svigerfars hus bygget på 70tallet (eller om det var tidlig 80) har plate på mark, celleplast som isolasjon oppå og til slutt gulv. Har ikke vært noen problemer såvidt jeg forstår.
limt parkett?

Plastmatte i store deler. Tror der er gulvspon der også.

S
13th Marine skrev:
Plastmatte i store deler. Tror der er gulvspon der også.
ja det forklarer. platen gir en større overflate

SBH skrev:
tar bare lengre tid
Hvordan mener du at det produktet skulle ta lengre tid?

S
Robert63 skrev:
Hvordan mener du at det produktet ville ta lengre tid?
finnes ulike hardhetsgrader på "frigoliten"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.