I
Skal innrede med oppbevaring i boden og tenker det er like greit å isolere.

Veggene har jeg tenkt å legge inn elektrisiteten i fleksislanger der det går an å bygge inn. Eller så legger vi det utenpåliggende (elektriker).

Ved ventilasjon lager jeg et hull på hver vegg.

Føles som jeg har kontroll på veggene. Men jeg vet ikke om jeg skal bruke osb, spon og/eller gips. Hva foreslår dere?

Men min bekymring er taket. Hvordan isolerer jeg det best? Vil om mulig beholde mest mulig takhøyde og ikke behøve å isolere ved takstolens begynnelse (i lampens høyde). Går det an? Og hvordan gjør man det?

Vil gjerne ha hjelp med tak og materialvalg.

Takknemlig for alle tips og forslag!

Veggisolering i et lagerrom, med synlige trebjelker og ventilasjonshull øverst på veggen. Innvendige vegger i en bod med synlige trestendere. Veggene er klare for isolasjon og elektrisk installasjon i et pågående byggeprosjekt. Taket i et uferdig rom med synlige takbjelker og trepanel langs veggene. Ventilasjonsåpning med metallgitter i taket. Trebjelker og panel i uisolert tak med synlige takstoler, sett i sammenheng med belysning og spørsmål om isolasjon i et byggeprosjekt. Tak i trepaneler med synlige bjelker i et uferdig rom. Vegg med montert el-ledning i hvit kabel langs kanten.

Sist redigert:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.