En nærbilde av mørk isolasjon med vindpapp på begge sider, sannsynligvis brukt i en eldre tømmerkonstruksjon. Isolasjon av steinull mellom treplanker i en veggkonstruksjon, med sort papp på overflaten, sett i svakt lys.
Hei alle glade byggere, jeg er på jakt etter steinull isolasjon (20-30mm) med vindsperre på begge sidene, er det noen som vet hva det heter eller hvor man kan kjøpe det? Jeg holder på å bygge ut tømmerhuset mitt fra -63 og i den gamle konstruksjonen er det slik isolasjon på innsiden av tømmeret mellom tømmer (5 tommer) og reisverket (2 tommer). Det hadde vært gøy å lage konstruksjonen lik som i resten av huset med samme materiale og oppbygning.

Skadet veggpanel med synlig isolasjon i et bygg.
K Kårtylla jim skrev:
[bilde] [bilde]
Hei alle glade byggere, jeg er ute etter steinull isolasjon (20-30mm) med vindsperre på begge sidene, er det noen som har peiling på hva det heter eller hvor man kan kjøpe det? Jeg holder på å bygge ut mitt tømmerhus fra -63 og i den gamle konstruksjonen så sitter det slik isolasjon på innsiden av tømmeret mellom tømmer (5 tommer) og reisverket (2 tommer) hadde vært kult å gjøre konstruksjonen lik som i resten av huset med samme materiale og oppbygging.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.