Vurderer å bruke en 20-fots container som "hagebod"/uterom ved bassenget.
Hovedsakelig fordi jeg liker den industrielle stilen.

Planen er å kjøpe en 20-fots, åpne opp siden og erstatte med glassparti i form av skyve-/foldedører.
Men jeg har imidlertid to spørsmål som jeg ikke har løst helt ennå, og tar gjerne imot tips og tanker.

Må jeg likevel legge grunnlag for at det skal bli stabilt, eller holder det med punktinnsats i hjørnene? Grus, sand og en form for støtte/planke?

Så hvordan innreder jeg den enklest? Tenkte å kle noen av veggene med tre eller noe? Vil ikke måtte skru gjennom.

Perfekt. En container som bod og en container du graver ned og heller vann i. Bassengmiljøet klart på tre dager!

Fristende ja, men det ville bli et for lite basseng.
Men man kan kanskje bygge sammen to (sveise dem sammen), kutte så det blir ett, kutte så badedybden blir 1,40 og kle med lining.
Nei, det blir nok litt for mye arbeid.

Vet ikke hva slags container det er, men tror ikke du trenger noe annet enn noen støtter under. Lim plater på veggene :cool:

Får prøve med 1 støtte/m og håpe på det beste.
Om man skulle ønske å ha styrolit, er det det samme der? Lime styroliten og lime plater på styroliten?

Korvgubbe
Jeg oppbevarer båten min på tilhenger i en container, den står bare rett opp og ned på en grusplass og det har ikke skjedd en dritt på 15 år så du kan nok være rolig med bare punktinnsatser.

Høres jo kanoners ut.
Tid for å finne et objekt å sette en skjærebrenner i

• Liker
bigrolle
  • Laddar…
Kan anbefale å se på www.kvd.se

Det pleier regelmessig å finnes diverse containere der i varierende stand...

Takk for tipset! Skal bokmerke den og begynne å følge med der sammen med Blocket

En slik hadde virkelig vært lekkert. Enkelt å lukke igjen for vinteren og man kan ha bassengdekselet etc i den.
Men antar at prisbildet er annerledes mot standard: 15 -20 000 kr

Plåt, isolering, trestendere, plast....... Kommer til å mugne fint i den isoleringen som burde ha blitt montert utvendig....

Jeg tittet aldri bak "skalet" på de vi hadde i armeen, men det burde vel være i prinsippet det samme som i en campingvogn kan man synes. Stålregler. 50 mm celleplast og så kryssfiner? Gjerne en marin variant

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.