Leter etter alternativer til nytt innertak. Vil ha glatt, hvitt helst uten skjøter.
Gips er jo selvfølgelig et alternativ men virker å være tungt å sette opp. Så finnes det jo de folierte platene også.
Kunne man bruke board i stedet for gips som man deretter behandler og maler?

Mvh
 
Jo visst burde det gå, men kan bli veldig vanskelig å få det helt glatt. Tenker at masoniten er såpass tynn at den former seg etter underlaget mer enn gipsen som forblir relativt glatt selv om underlaget er ujevnt.

Gips er ikke altfor tungt. Enten kan du leie en heis som gjør at du selv kan skru opp full størrelse plater uten problemer. En annen metode er å kjøpe takk gips som er i mindre format og på den måten lettere å jobbe med.
 
Saken er at en "bekjent av en venns venn" skulle ha fikset innertakene med board og deretter satt opp Duro Easy Cover som han malte. Synes det hørtes helt sprøtt ut, men det kanskje kunne funke da hvis man kan bruke board som innertak. Trodde at det var for tynt og bøyelig.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.