Hei

Prøver her i stedet:

Ble å montere et glassrekkverk tross advarsel. På emballasjen står det maks noen meter fra bakken.

Men men nå sitter det der.

Mest bekymret for at det skal blåse i stykker da det ligger nær havet.

På bildene nedenfor håper jeg det går å se hvordan det er gjort.

Skulle trenge hjelp med tips og ideer om hvordan jeg kan feste det på beste måte så det ikke vakler i vinden.

Mvh

• Glassrekkverk montert på terrassegulv ved siden av en rød vegg, med utsikt over en hage med gress og trær i bakgrunnen.
  • Glassrekkverk på terrasse med utsikt over en innsjø og hage, plassert nær havet. Rekverket er montert med sorte stolper.
  • Rød og tre veranda med metallstolpe for glassrekkverk nær sjøen, omgitt av vegetasjon og en strandlinje med steiner i bakgrunnen.
H holmbergz skrev:
Hei

Prøver her i stedet:

Ble å montere et glassrekkverk til tross for advarsel. På pakken står det maks noen meter fra bakken.

Men men nå sitter det der.

Mest bekymret for at det skal blåse i stykker da det ligger nær havet.

På bildene nedenfor håper jeg det går an å se hvordan det er gjort.

Skulle trenge hjelp med tips og ideer om hvordan jeg kan låse det fast på best mulig måte så det ikke svaier i vinden.

Mvh
Fikk du noen tips? Vårt glassrekkverk har nettopp blåst ned denne vinteren ser vi nå med lignende innfestning. Må finne på noe mer. Den nederste planken går ikke an å bore for dypt da det må være tett det som er under da det er et tak.

En strekkfisk på hver side. Fest den i stolpen og deretter i treverket.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.