Jeg hadde prøvd å lage små biter av overflødig gulv som passer nøyaktig ned i hullene. Det vil ikke bli 100, men sannsynligvis bedre enn hva man kan løse med en trekantlist.
Et annet alternativ, om det er et dørhull, er å sette inn en lav terskel som passer i profilen.
Ganske mye jobb men en fôrkloss som noen foreslo tidligere kan nok løse det til en viss grad. Du får jo iof ulike i leiligheten. Nå ser man jo ikke men jeg mistenker at den som hjalp deg ikke tok bort gulvlister heller. Kvartstav blir nok som det blir, et halvbra resultat i beste fall.
Så er det jo slik at man ser veldig nøye når det er nytt men glemmer det med tiden. Lykke til, det blir sikkert ok uansett.
Ja hva da da?
Hjalp Malmgren litt i leiligheten, han var i alle fall fornøyd
Haha
Var først litt usikker på om det var en spøk eller ikke, så kom dette innlegget og ga beskjed...
Beskjed om at jeg henger for mye på forumet, da jeg med en gang innså hvem som det ble referert til, og at dette IKKE skulle ha vært OK i hans leilighet....
På tide å logge ut kanskje?
Men det er på tide for TS å logge inn, man starter ikke en tråd og lar den seile sin egen sjø på denne måten. Da kan vi jo like gjerne bruke tråden til noe annet... Forslag noen?