Mission impossible, Fullført

• Moderne vindu og dør med hvite karmer i et rom.
  • Liker
gr374 og 7 andre
  • Laddar…
Ja, følelsen av at man kan lykkes med det umulige er ikke å spøke med. :D
Husk å vise din snekkerkompis slik at han kan briljere på skolen senere.

• Liker
Hammare&Spik
  • Laddar…
Stilig.
Selv pleier jeg å jukse litt og sage på en prøvebit. Mellom hver prøve justerer jeg sagen 1 grad for en gjærvinkel om gangen. Når glipen er minimal sager jeg på den ekte biten.

Stilig! :D

M magnu skrev:
Snyggt.
Selv pleier jeg å jukse litt og sage på en prøvbit. Mellom hver prøve justerer jeg sagen 1 grad for en gjæringsvinkel om gangen. Når sprekken er minimal, sager jeg på den ekte biten.
.

Smart

M magnu skrev:
Snasent.
Selv pleier jeg å jukse litt og sage på en prøvebit. Mellom hver prøve justerer jeg sagen 1 grad for en gervinkel om gangen. Når sprekken er minimal, sager jeg på den ekte biten.
1⁰ er for mye. Om du sager 45⁰ når det skulle vært 46⁰ blir det en sprekk på ca 1 mm (med en list lik den i tråden). Det synes hvordan tydelig som helst.

A andersmc skrev:
1⁰ er for mye. Hvis du sager 45⁰ når det skulle vært 46⁰ blir det en glippe på ca 1 mm (med en list lignende den i tråden). Det synes veldig godt.
Det er derfor jeg har en prøvebit der jeg prøver ut den perfekte vinkelen grad for grad. Når vinklene er perfekte, sager jeg til den biten som jeg skal sette opp.

Alle vinkler i et hus er jo ikke 90 grader, ofte er de jo 88, 89 eller 92 grader. Da blir det ikke pent å gjære 45 grader.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.