Hei
Noen ganger blir ting gjort bakvendt...
Jeg har fine gulv og dårlige tak. Ved bytte av takene så tenkte jeg å benytte sjansen til å legge inn gulvvarme, nedenfra.
Jeg forventer at gulvvarmeplatene kan bevege seg noe når temperaturen skifter.
sony_045.jpg
Tror dere det holder med å stifte opp gulvvarmeplatene nedenfra med stiftepistol, eller skal man være ambisiøs og skru opp en planke på hver side av platen for å holde den oppe?
Mvh
Karl

L
Har utført dette arbeidet med stor møye og assistanse fra kona, ble bra, det å stifte er jeg ikke sikker på om det holder, jeg har korte skruer (knapper) som sitter med passe avstand

• Liker
Karl_U
  • Laddar…
L
Det går nok ikke bra å sette bord, gulvet er for tynt, tar et bilde av hvordan jeg har gjort det, men det kommer ikke inn på forumet før torsdag kveld.

L
Har tatt noen bilder, du kan se selv og komme med spørsmål

• Rør og rørkoblinger i et åpent veggseksjon, inkludert kobber- og PVC-rør i et bygge- eller renoveringsprosjekt.
  • Rørleggerarbeid i en bygning med flere rør og ventiler festet til en veggplate, omgitt av elektriske kabler.
  • Byggkonstruksjon med metallplater og treverk, synlige rør og skruer.
SSSS
Og jeg som syntes at det var strevsomt å legge slangen i platene på vanlig vis...
Uten å vite ville jeg nok valgt en tynnere slange til dette da Ø20mm ikke er helt enkel å bøye som man vil.

L
Mina är Ø20mm
Det er riktig SSSS, litt stive og motvillige. men jeg spylte inn VV i dem, med en treplugg i hver ende, de var veldig snille, det som ikke gikk bra, var at vri dem rundt sin egen akse, uten de må falle selv i vridningen

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.