1.412 lest ·
4 svar
1k lest
4 svar
Hvordan feste gitar på gipsvegg med bakliggende strøm?
Hei,
Jeg skulle gjerne skru opp en gitarrfeste på veggen som vises på det vedlagte bildet. Jeg tror at de vedlagte pluggene skal være tilstrekkelig.
Problemet for meg er at det går strøm bak den gipsplaten. På den andre siden av veggen sitter lysbrytere for baderomsbelysningen.
Hvordan løser jeg dette?
Jeg skulle gjerne skru opp en gitarrfeste på veggen som vises på det vedlagte bildet. Jeg tror at de vedlagte pluggene skal være tilstrekkelig.
Problemet for meg er at det går strøm bak den gipsplaten. På den andre siden av veggen sitter lysbrytere for baderomsbelysningen.
Hvordan løser jeg dette?
Det du viser bilde av selges i ferdige pakker, men det skal være en skrue i stedet for spiker. Perfekt for formålet!
Vil du være sikker på å ikke treffe noen strøm, bor et lite hull 3 mm kun gjennom gipsen, kjenn så med boret om det er noe akkurat der, hvis ikke er det bare å kjøre på, lykke til.
Vil du være sikker på å ikke treffe noen strøm, bor et lite hull 3 mm kun gjennom gipsen, kjenn så med boret om det er noe akkurat der, hvis ikke er det bare å kjøre på, lykke til.
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 10 105 innlegg
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Lime fliser på malt gipsplate i kjøkken?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Lime gipsplate på gipsplate
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Skadad gipsskiva efter borttagning av tapeter
Färg, Måla & Tapetsera -
Lägga klinker på linoleum, gipsskiva mellan?
Golv -
Spricka i gipsskiva, måla om
Färg, Måla & Tapetsera