Hei,

Jeg skulle gjerne skru opp en gitarrfeste på veggen som vises på det vedlagte bildet. Jeg tror at de vedlagte pluggene skal være tilstrekkelig.

Problemet for meg er at det går strøm bak den gipsplaten. På den andre siden av veggen sitter lysbrytere for baderomsbelysningen.

Hvordan løser jeg dette?

• Hvit gipsskrueplugg og en metallskrue lagt ved siden av hverandre.
  • Veggen med to dører, der en gitarrholder skal monteres. Rundt deksel på veggen indikerer mulig elektrisk ledning bak gipsplaten.
Det du viser bilde av selges i ferdige pakker, men det skal være en skrue i stedet for spiker. Perfekt for formålet!
Vil du være sikker på å ikke treffe noen strøm, bor et lite hull 3 mm kun gjennom gipsen, kjenn så med boret om det er noe akkurat der, hvis ikke er det bare å kjøre på, lykke til.

Hvis du har bad på den andre siden hadde jeg vært mer bekymret for vannledninger, ventilasjon eller tettesjikt.

Viktor.J Viktor.J skrev:
Om du har badrum på andra siden hadde jeg vært mer bekymret for vannrør, ventilasjon eller vanntett lag.
Jeg forstår. Hva kan man gjøre for å unngå å skade noe?

N nyatider skrev:
Jeg forstår. Hva kan man gjøre for å unngå å skade noe?
Regeldetektor funker topp på så tynn vegg.

Ellers ville jeg tatt en Duckfoot. Ville sagt at det er helt umulig å skade noe på innsiden med slik.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.