Forsøkt å google rundt altfor lenge nå og tenkte å sjekke om noen med mer erfaring kunne guide meg i riktig retning. Som bildet viser, leter jeg etter en skinne i stål som har lignende hull som på bildet. Tanken er at de skal støtte opp en skrivebordplate. Trenger ca 3 stk med minst 1 m lengde, men det eneste jeg finner på Google er firmasider og ingenting man kan kjøpe som privatperson. Hvor finner man dette? Skulle helst se at de har disse typene av hull eller runde også, så det er lett å skru.

• Stålskinne med flere rektangulære hull, designet for strukturell støtte som en skrivebordsoverflate.
Jeg hadde kjøpt veggskinner for en lavprisvariant av ELFA-hyller, for eksempel på Hornbach der jeg har kjøpt billige alternativer tidligere.

• Liker
Grunkor og 1 annen
  • Laddar…
C
Det er en montasjeskinne for å henge opp rør i taket. Finnes på diverse VVS-butikker på nettet. Jeg har også bestilt slike (Fischers system) fra conrad.se som hadde god pris. Det er litt krevende med frakten på disse da de selges i ganske lange lengder.

• Liker
Grunkor
  • Laddar…
Perfekt! Takk for hjelpen. Har tydeligvis bare klart å google helt feil, nærmeste jeg kom var C-kanaler som kostet over 1000kr. Skal prøve å klikke hjem en fin montasjeskinne. Veggskinner føles som at hullene er litt langt fra hverandre, men kanskje jeg prøver dem likevel hvis prisen flyr i vei :)

• Liker
pacman42
  • Laddar…
Totte_S
Pendelskinne er også bra å google på for andre varianter. Wibe og MP-bolagen har varianter. (Brukes ved montering av kabelstiger)

• Liker
Grunkor
  • Laddar…
Googler også på ankarskinne.

• Liker
Grunkor
  • Laddar…
G Grunkor skrev:
Forsøkt å google rundt alt for lenge nå og tenkte å sjekke om noen med mer erfaring kunne guide meg i riktig retning. Som bildet viser, leter jeg etter en skinne i stål som har lignende hull som på bildet. Tanken er at de skal støtte opp en skrivebordsplate. Trenger ca. 3 stk med minst 1m lengde, men det eneste jeg finner på google er bedriftssider og ingenting man kan bestille hjem som privatperson. Hvor finner man dette? Skulle helst se at de har disse typer hull eller runde også så det er lett å skru.
Om du har konto på Ahlsell så har de oftest i butikken. Ellers finnes fine firkantprofiler med ferdige hjørner

• Liker
Grunkor
  • Laddar…
Som sies det er Ankarskinne og finnes hos hver eneste rørgrossist og elgrossist. Samt hos en del andre som selger rør/elmateriale.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.