Hei
Setter panel på kjøkkenveggen i hytta der det allerede finnes eksisterende skap på plass. Vil få panelet litt inn under skapene og slippe å sette lister for å dekke til skjøter.
Hvordan gjør man dette lettest for å få panelen litt inn under de høyre skapene når man setter fra venstre til høyre?
Det er jo vanskelig å få inn den siste planken under skapet og så trekke den tilbake inn i noten på forrige planke.
Kan man ta bort den bakre fjæren på den siste planken og legge den oppå og spikre fast "forfra"?