Hei Hei, holder på og bygger nytt, løsvirke. Har doble stående 145 regler, samt stående 45:er ut og innvendig. Kommer til å legge dampsperre før 45:en innvendig, slik at jeg kan trekke elen i dette. Mitt spørsmål er, hvordan skal jeg få det virkelig virkelig tett, noe jeg har forstått er livsviktig når man har så tykk isolasjon (45+145+145)? Har jo blant annet et bjelkelag som må passeres, hvordan får man det tett der? Hvor skal skjøtene havne, spiller det noen rolle? Skjøtene skal jo tapes, med sølvteip? Framfor alt er det bjelkelaget som bekymrer meg...
MVH
Jaz
MVH
Jaz
Det finnes imidlertid ingen aldersbestandig tape som har aldersbestandig KLISTER så kompletter med en streng byggsilikon også!
Du kan aldri få plasten gjennom bjelkelaget så det blir til å hefte/teipe mellom bjelkene så godt det går. Jeg brydde meg ikke i det hele tatt om dette ned til underetasjen - men jeg har suterén der nede så plasten slutter uansett ved marknivå!
Du kan aldri få plasten gjennom bjelkelaget så det blir til å hefte/teipe mellom bjelkene så godt det går. Jeg brydde meg ikke i det hele tatt om dette ned til underetasjen - men jeg har suterén der nede så plasten slutter uansett ved marknivå!
Klikk her for å svare