Fail, litt for lang 34 kilos stenskive (jeg må ha blitt svak, gjettet på betydelig mer).
2s19pbp.jpg

Sikker arbeidsmiljø...
2lw9kwy.jpg

Forberedelser
2d2hczp.jpg
x6slg.jpg
f1lb7o.jpg

Støy
5kk8x5.jpg
2jafdde.jpg

Win, et stykke ganghylle, en plate igjen å kappe og ukjent antall forstyrrede naboer...
1115oht.jpg
9053j8.jpg

Sist redigert:
Jeg liker at du har tatt konseptet bordsag til et helt nytt nivå ;) Men joda, det gikk å gjøre i leiligheten uten å støve for mye ned. Selv hadde jeg nok kjørt det på frihånd med passende blad i vinkelslipen... utendørs!

Hahah herlig!

:D Virkelig underholdende - minner meg om hvordan det var å bo i leilighet...

Herre Gud hva jeg lo! Takk for det, nå blir min fredagskveld straks lettere!
Lover å kontere når mitt prosjekt begynner i oktober, selv om jeg nok unngår et bilde på lignende arbeidsklær...

Men jeg forstår ikke hva platen gjør i et sykkelrom? Men det spiller jo mindre rolle....

Hehe...nøden er oppfinnelsens mor.

Gjetter på at du henger på Failblog med tanke på kommentarene. :D

Man må jo by litt på når man gjør dumheter også. Støv gjør det jo takk og lov ikke siden alt bindes opp av vannet. Litt "gjørmete" blir det derimot. Og jeg kan jo ikke gå ut slik. Folk kunne jo se meg...

Det sto seks sykler der til helt nylig. Snart er det forhåpentligvis bare tre igjen. Så skiltet var vel litt humoristisk selvkritikk.

Det var faktisk en nabo som banket på og lurte på om det var jeg som bråkte og om jeg tenkte å fortsette i morgen. Hun skulle jobbe i natt og ville sove i morgen. Jeg meddelte glad at jeg også skulle jobbe og at i morgen ville det være stille =)

Min vidvinkel var ikke nok, så jeg fikk lappe litt sammen. Vurderer å sette opp en tredje hylle over. Jeg har en plate til. Dog ikke en sånn smidig ståldel til, i alle fall ikke hel.

2hxsj86.jpg

Failblog ja, jeg har sett gjennom alle innlegg for en stund siden. Kanskje på tide å oppdatere seg. Jeg har også sett gjennom de 30000 første istheshit =)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.