38.804 lest ·
5 svar
39k lest
5 svar
Hvor kjøper jeg durkplate billig i Gøteborg og hva skal den koste?
Medlem
· Västra Götaland
· 1 658 innlegg
Skal lage ramper til en tilhenger så jeg trenger durkplater som jeg tenker å bøye til opp-ned U-profil for å øke styrken.
Trenger en fullstor plate, 2,5x1,25 meter, som jeg deler på langs.
Har pris på 40 kr/kg for aluminium, cirka 1200 kr totalt for en 3 mm. Synes det var dyrt så jeg dro til et annet sted for å spørre om plate-dito isteden, da ville han ha 1800 kr for 4 mm, noe som jeg ble overrasket over.
Noen som kan opplyse meg om det er gode priser eller helt på jordet? Har litt hast med å få tak i det også.
Trenger en fullstor plate, 2,5x1,25 meter, som jeg deler på langs.
Har pris på 40 kr/kg for aluminium, cirka 1200 kr totalt for en 3 mm. Synes det var dyrt så jeg dro til et annet sted for å spørre om plate-dito isteden, da ville han ha 1800 kr for 4 mm, noe som jeg ble overrasket over.
Noen som kan opplyse meg om det er gode priser eller helt på jordet? Har litt hast med å få tak i det også.
Medlem
· Västra Götaland
· 1 658 innlegg
For alu er det ok ja, men jeg trodde da at om jeg i stedet kjøpte stålplater så ville jeg få et billigere produkt (men tyngre). Men kanskje er det nettopp tyngden som er problemet, kg-prisen går ned men totalprisen opp pga de ekstra kg som en durkplate i nettopp stål veier.
Prisene ligger nok i de nivåene du beskriver. Inkluderte du moms?
Skroten KJØPER ALU for 8 kr/kg... Noen i kjeden fra aks til brød må legge på % etter veien mot sluttkunde.
Kan finnes noe under Selges og Gis bort i forumet?
Skroten KJØPER ALU for 8 kr/kg... Noen i kjeden fra aks til brød må legge på % etter veien mot sluttkunde.
Kan finnes noe under Selges og Gis bort i forumet?
Sist redigert:
www.montano.se jeg kjøpte nettopp en plate fra dem. en stål durk riktignok, men de har typ aluminiumdunk også sjekk under aluminium, jeg dro bare dit de hjalp til og klippe platen, kostet dog 450 kr svindyrt men kunne ikke gjøre det selv så jeg hadde ikke noe valg.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Vart köper man övergångsnippel (R/G till M)?
Vatten & Avlopp -
Strömställare bakelit -var köper jag skruvar för fäste av "locket"
Belysning -
Var köper jag en sådan här kondensator?
El -
Var köper man galvade räcken lämpligast?
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide -
Vart köper jag Röd/grön färg till låsvred/beslag toadörr
Fönster & Dörrar