Jeg er på jakt etter en bøtte eller lignende med blandede skruer. Har hatt en bøtte fra byggmax tidligere. Veldig praktisk med skruer til ulike formål. Nå har de sluttet med disse og jeg leter hvor på nettet eller hvilke butikker som har lignende. Se bilder.

Takknemlig for hjelp!

• En bøtte med blandede skruer i forskjellige størrelser og typer.
  • Fler bilder av 4 kg plastbøtte med blandede skruer fra Byggmax, merket "Skruvmix". Bilde viser ulike varianter av produktet.
Velkommen til forumet!

Så det heter Skruvmix nå. Tidligere ble det kalt "golvsop". Du kan kanskje søke på det i stedet?

• Liker
  • Haha
Fred vom Jupiter og 2 andre
  • Laddar…
AXS
Fantes på Granngården for noen år siden. Perfekt til barna. Tror jeg kjøpte to bøtter for 99:-.

Plukket selv ut 10 franske skruer og noen svarte.

Ingen flere som har noen forslag?

Har sjekket granngården på nettet, der fantes det i alle fall ingenting. Får spørre i butikken.

svakt minne at jeg kjøpte en bøtte på Hornbach for en del år siden..
så tror jeg også at øob hadde skruemix i en boks (1kg)....men om de har det nå til dags holder jeg for usagt...

Når jeg solgte forsyninger som for eksempel skruer, så solgte man det man ikke ble kvitt på dette viset sammen med litt mer gangbare produkter.
Jeg ville kjøpt en sortimentboks eller noen bokser med det man trenger etter hvert.

P-plats P-plats skrev:
Når jeg solgte forsyninger som for eksempel skruer, solgte man det man ikke ble kvitt på denne måten sammen med litt gangbare produkter.
Jeg ville kjøpt en sortimentsboks eller noen bokser med det man trenger etter hvert.
Takk for svar og tips, selvsagt kan man kjøpe en gjeng sortimentsbokser men prisen blir så mye dyrere...

B BigTTT skrev:
Takk for svar og tips, visst kan man kjøpe et knippe sortimentsbokser men prisen blir så mye dyrere...
Når jeg skrev "bokser" så tenkte jeg på en boks med hver dimensjon og type skrue som man trenger ved det aktuelle tilfellet, og etter en stund har man et sortiment med det man trenger. Dette pleier å bli billigst i lengden... Selv har jeg bygget opp et sortiment og har nok ca ti ulike skruer jeg bruker i 95% av tilfellene.

Når jeg var midt opp i husbyggingen som verst ble jeg fortvilet over hvor mye tid jeg brukte på å lete etter passende skruer. Til slutt dro jeg inn til Det-Stora-Gör-Det-Själv-Varuhuset og kjøpte en eske skruer av hver dimensjon de hadde. Det fylte en hel handlevogn og kostet flere tusen. Men det var et av de beste kjøpene jeg har gjort.

• Liker
ClasseClas
  • Laddar…
Hver gang jeg trenger en skrue så kjøper jeg alltid en eske, etter en stund så har man et lite sortiment..

Sortiment av skruer i gule plastbokser i en skuff, med forskjellig størrelse og merkelapper for organisering.

• Liker
P-plats
  • Laddar…
  • Liker
Fairlane
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
Om tråden skal utvikles til bra kjøp av skruer så anbefaler jeg disse:
[lenke]
[lenke]

De har kampanje typ hver uke, så skriv opp på nyhetsbrev og vent litt.
Takk for tipset! Jeg har meldt meg på nyhetsbrevet deres. Takk for litt konstruktiv utvikling på tråden.

• Liker
AXS
  • Laddar…
maah maah skrev:
Denne boksen er ganske bra
[lenke]

Kjøpte en når jeg renoverte litt i en leilighet for mange år siden og har fortsatt nytte av den noen ganger i dag.
Takk for tipset!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.