Opprinnelige huset er fra 40-tallet, ombygd på 70-tallet, større renovering på slutten av 80-tallet. Usikker på når denne delen er laget, men med tanke på at det var en type rockwoll som mer lignet markisolering, er det trolig lenge siden. Har fått samme tips, men er ikke sikker på at dette materialet er brukt. Uansett er det merkelig, lukter ingenting og blir som mel når man tar i det.