Hva skal man bruke for reparasjonsmasse for å reparere skade rundt vinduet i kjelleren før pussing?

Tanken er at jeg skal bygge en form rundt vinduet for å sikre at reparasjonen blir rett og fin.

Det er en kjellervegg i betonghulstein som deretter skal pusses, så jeg vil ha et materiale som pussen også fester seg godt på.

• Skadet område rundt et vindu i en kjellervegg av betonghullstein. Forberedelse for reparasjon og pussing.
Claes Sörmland
Litt vanlig pussmørtel C føles vel som en rimelig løsning. Der du skal bygge på tykkere lag kan du påføre sementmørtel B i omganger.

Motherfucker
F Funkis1955 skrev:
Hva skal man bruke for bruk/lagningsmasse for å reparere skade rundt vinduet i kjelleren før pussing?

Tanken er at jeg skal bygge en form rundt vinduet for å sikre at reparasjonen blir rett og fin.

Det er en kjellervegg i betonghullstein som deretter skal pusses, så jeg vil ha et materiale som pussen også fester godt på.
Om du vil gjøre det i ett påslag så er Finjas laga vegg et godt produkt som man kan legge på opp til 100mm i ett påslag..
Tar du pussbruk B eller C så må du bygge på ca 10mm om gangen og la det tørke før neste påslag..

https://www.finja.se/storage/ma/106...F936CF9746BDA9407EC5F/Laga Vägg_162_PB_sv.pdf

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.