synes dere man skal legge med eller uten en liten "glepa" mellom hver planke da?
/
M

Totte_S
trojlee skrev:
tycker ni man ska lägga med eller utan en liten "glepa" mellan varje planke da?
/
M
Hva synes du selv? ;)
Vil du ikke ha for mye glipe så skal du sørge for å ha treverket godt tørt og spikre om vinteren når luftfuktigheten er lav, ellers kommer det til å bli litt mer gliper.
Jeg synes det er helt greit, jeg trives veldig godt med våre vegger med opptil 3mm gliper.
Jeg mener du skal legge dem tett når du spikrer! Det vil sannsynligvis bli litt gliper. Slutt å feige ut nå! ;) Vis litt pågangsmot og smekk opp panelen og vis noen bilder når den er nyoppsatt, og kom tilbake om et år med nye bilder :D!
Det kommer til å bli bra, og du kommer til å være fornøyd hvis du ikke jukser med jobben underveis. Gjør det skikkelig, uansett om du setter med glipe eller ikke, så kommer du til å sove godt! Sånn er det alltid! :) Det er for pokker en garderobe, ikke representasjonsrommet! Se det som et testrum. Spikre, spikre, spikre....

:D, takk for hjelpen. Startet i går og har gjort halvparten nå. Kommer tilbake med bilder når alt er malt og klart....
mvh
M

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.